Wednesday, February 10, 2010

ie saya sempat uploadkan pic bottle stevia dalam bentuk serbuk. Stevia ini didatangkan dalam bentuk serbuk (kilo). Masih belum dibotolkan. Ia diimport sepenuhnya dari Paraguay. Berminat ? Sila dapatkan sekarang. Stok Terhad. Terdapat 2 saiz iaitu :-





Stevia 10g
Harga sebotol : RM25.00
Kos penghantaran : RM3.00 (Semenanjung)
RM6.00 (Sabah/Sarawak/Labuan)
Stok: Temporay Out of stock






Stevia 28g
Harga sebotol : RM45.00
Kos penghantaran : RM4.00 (Semenanjung)
RM7.00 (Sabah/Sarawak/Labuan)
Stok: Stock Dalam 40 38 37 0 bottle sahaja


CIRI-CIRI STEVIA

* Pemanis Semulajadi
* Menurunkan Kadar Gula Dalam Darah
* Melawaskan Kencing
* Menurunkan Tekanan Darah
* Membunuh Tekanan Darah
* Membunuh Bakteria
* Membunuh Kulat
* Membunuh Virus
* Mengurangkan Keradangan
* Membantu Menurunkan Berat Badan


Cara Penggunaan :-

Dropkan 3 kali ke dalam secawan minuman anda (teh , kopi dll ) . Nikmati rasa gula yang semulajadi dan sihat.




* Untuk pengetahuan buyer/customers , Saya HANYA menjual produk yang telah dibungkus. Saya tidak menanam , mengestrak daun stevia. Harap Maklum 

SAYA DAH TIDAK MENJUAL STEVIA TAPI UNTUK PENYAKIT SAYA MENJADI PENGEDAR PRODUK INI .. KLIK  SINI

0 comments:

Post a Comment